könyvmarketing szolgáltatások​

marketingtanácsadás

írói márkaépítés

regénykampányok

könyvmarketing – miért sikeresebbek itthon is a külföldi regények, mint a magyarok?

Gyakori tévhit, hogy a külföldi szerzők sokkal nagyobb marketingtámogatást kapnak a kiadótól. Ez valójában csak a legsikeresebb néhány író esetében igaz. Az ismert külföldi kiadóknál publikáló írók többsége nem kap több segítséget, mint a magyar pályatársaik.

Akkor hogyan lesznek ezek a szerzők sikeresek?
Úgy, hogy kitanulják és eredményesen alkalmazzák a szerzői marketinget.
Ez itthon is egyre fontosabb lesz. Egyes hazai kiadók nyíltan kijelentik, hogy a marketingérzék is szerepet játszik abban, hogy melyik íróval szerződnek le.

A marketing viszont sokat elvehet az írásra szánt idődből, és még ha rendszeresen foglalkozol is vele, nem biztos, hogy eredményes lesz.

sikeres szerző megnézi a regényét megjelenés után
kozma réka könyvmarketing és regénymarketing

szerzői marketing egyszerűen

juttassuk el a történeteid a lehető legtöbb olvasóhoz!

Az írásra fordítható időd drága, és az alkotás helyett nem akarsz naponta órákat tölteni posztok kigondolásával?
Kidolgozok számodra egy olyan könnyen követhető, de hatékony kommunikációs stratégiát, amellyel idő- és pénzpazarlás nélkül tudod népszerűsíteni a történeteidet.

Miért lehet szükséged könyvmarketing tanácsadóra?

Itthon sok profi marketingszakember van, de neked olyanra lesz szükséged, aki ismeri a könyvpiacot és az olvasókat.

A kiadók és a szerzők jelentős része csak a töredékét használja ki azoknak a marketing lehetőségeknek, amelyekkel élhetne. Amit használ, az pedig nem mindig hatékony, mert nincs mögötte tudatos tervezés.

Egy szakember által felépített stratégia átgondolt írói márka és célcsoport nélkül hatástalan.

Több mint 9 éve dolgozom a könyvkiadásban, ez idő alatt pedig figyelemmel követtem a piac fejlődését, a könyves platformokat és közösségeket.
A sablon marketing megoldások helyett a te írói személyiségedből és a műveidből indulok ki, és egy olyan stratégiát dolgozom ki veled, amit önazonosnak érzel, és könnyedén követni tudsz.

Legyen időrabló teher helyett élvezet számodra a történeteid marketingje!

mikor lehet szükséged segítségre a szerzői marketingedben:

szerzői marketing tervezés

ha bizonytalan vagy az első lépésekben

Mikortól legyen a neten írói jelenléted? Milyen platformokon? Hogyan mutatkozz be szerzőként?

írói marketing logo

ha tudni akarod, íróként hogyan pozícionáld magad

Milyen hiányt töltenek be a történeteid a könyvpiacon? Milyen célcsoport számára vonzóak és miért?

regénymarketing stratégia logo

ha kíváncsi vagy, mennyire hatékonyak a platformjaid

Általánosságok és múló trendek helyett személyre szabott tanácsokat kapsz, hogyan tudod növelni az olvasóid számát.

regény célközönség logo

ha nem tudod, hogyan szólítsd meg az olvasóidat

Sok könyv azért nem sikeres, mert félremarketingelik. Tanuld meg, hogyan kommunikálj a történeteidről!

regény előrendelési kampány tervezés logo

ha előrendelési kampányt tervezel

Az előrendelési időszak rendkívül fontos a könyved értékesítése szempontjából. Legyen hozzá tudatos stratégiád!

regény kickstarter kampány logo

ha közösségi finanszírozás kampányon gondolkozol

Gyűjtsd össze a regényed akár teljes kiadási költségét egy kreatív közösségi kampánnyal!

Könyvmarketing
Szolgáltatások

Könyvmarketing
tanácsadás

Még nem tervezel publikálást, de szeretnél jelen lenni íróként a közösségi médiában, hogy felkeltsd az olvasók érdeklődését?
Vagy már megjelent a regényed, és szeretnéd, ha még több olvasó rátalálna?

A tudatos könyvmarketing akkor is fontos, ha még csak tervezed az első történeted megjelenését, és akkor is, ha már a sokadig könyvedet publikálod.

MIT VÁRHATSZ A KÖNYVMARKETING TANÁCSADÁSON?
Mivel az író személyiségétől, a zsánertől és az olvasórétegtől függően más-más marketingstratégia lesz a legeredményesebb, első lépésként igyekszem minél többet megtudni az írói céljaidról. Ez fontos, mert a nem önazonos marketing nem fog működni, valamint te sem szívesen csinálod majd.

A személyes konzultáción átbeszéljük a legfontosabb marketing kérdéseket:
o hogyan építsd fel a szerzői arculatodat;
o mivel lehet megragadni a célközönséged figyelmét;
o hogyan, milyen platformokon tudod a leginkább elérni a célközönségedet;
o mi jellemző a legnépszerűbb platformokra, hogyan tudsz kitűnni rajtuk;
o milyen eszközök elengedhetetlenek az eredményes szerzői marketinghez.


A konzultáción személyre szabott tanácsokat kapsz, amiket könnyedén tudsz követni, hogy bonyolult marketing ötletek kivitelezése helyett az alkotásra tudj koncentrálni.
Az Írói Marketing Tanácsadás alapdíja 20.000 Ft, ami egy órás konzultációt foglal magában. A konzultáció igény szerint még egy órával bővíthető.

könyvmarketing elemzés extra

Ez a szolgáltatás akkor ideális neked, ha már vannak működő írói platformjaid (weboldal/blog, Facebook-oldal Instagram, TikTok stb.), és tudni szeretnéd, hogyan teheted őket hatékonyabbá.
Itt még pontosabb és személyesebb marketing tanácsadást kapsz, mivel a konzultáció előtt felmérem az összes alkotói felületedet, és javaslatokat teszek a fejlesztésükre.

MIT TARTALMAZ A FELMÉRÉS:
o szerzői márka elemzése és tervezése;
o szerzői honlap/blog felmérése;
o használt közösségi média platformok átnézése;
o meglévő marketing stratégia ellenőrzése, és további lehetőségek átbeszélése.


A konzultáción megtudod, hogyan kommunikálhatsz hatékonyabban az olvasóiddal, hogyan közvetítsd hitelesen az írói arculatodat, milyen posztokkal tudod izgalmassá tenni a platformjaidat.

A Marketing Elemzés Extra szolgáltatás alapdíja 55.000 Ft, ami tartalmazza az általam végzett kutatást, és az azt követő 2 órás konzultációt. További konzultációt lehet kérni 15.000 Ft óradíjért.
A végén pedig kapsz egy összefoglaló leírást a legfontosabb pontokról, amiket megbeszéltünk.

Regénykampány tervezés

add el a könyved már megjelenés előtt!

Sok szerző úgy gondolja, addig nincs értelme a könyve marketingjét elkezdeni, amíg nem jelent meg. Pedig minél előbb gondolod át a regényed marketingjét, annál jobb eladási számokra számíthatsz a publikálásnál.
Sőt, egy tudatosan felépített előrendelési kampánnyal akár előre megkeresheted a könyved nyomtatási költségeit, így akkor sem feltétlenül kell drasztikus anyagi kockázatot vállalnod, ha szerzői kiadást választod.

MIT VÁRHATSZ A SZOLGÁLTATÁSTÓL:
o az írói profilod és a regényed célcsoportjának felmérése;
o kommunikációs stratégia irányának meghatározása (mitől értékes és különleges a könyved, és ezt hogyan tudod hatékonyan kommunikálni az olvasók felé);
o kampány elemeinek és csatornáinak (közösségi média, honlap, hírlevél stb.) kijelölése;
o tippek influenszermarketinghez;
o ötletek a vizuális arculathoz, a regényedhez tartozó promóciós anyagokhoz, kísérő (merch) tárgyakhoz (ezek különösen fontosak közösségi finanszírozás kampányoknál);
o igény esetén sajtóanyag (media kit) összeállítása,
o javaslat a hirdetési stratégiára.

A kampány megtervezéséhez megvizsgálom az összes írói közösségi média platformodat, a honlapodat/blogodat, igyekszem minél többet megtudni a regényedről.
A következő lépésként kidolgozom kampánytervet, és egy 2 órás konzultáció keretében átbeszéljük. Ezt követően megkapod a terv rövidített írásos változatát.

A szolgáltatás díja 85.000 Ft, ami tartalmazza az általam végzett kutatómunkát, a 2 órás konzultációt és az írott tevezetet.
További konzultáció díja 10.000 Ft/óra.
Külön díjszabás vonatkozik ezen felül arra, ha én tervezem meg számódra az írói bemutatkozó anyagot (media kit), vagy részletesebb posztolási naptárt kérsz tőlem.

Közösségi finanszírozás kampány tervezés

Az előrendelési kampányok mellett külföldön több száz sikeres közösségi finanszírozás kampányt (pl. kickstarter-kampányt) indítottak szerzők a könyveikhez.

Ahogy az előrendelésnél, az ilyen jellegű kampányokhoz is elég a kész kézirat, nem szükséges hozzá nyomtatott könyv, így sokszor éppen a kiadási költségek előzetes összegyűjtésére indítják ezeket.

Ez egy remek lehetőség az íróknak, mert különösebb kockázat nélkül fel tudják mérni előzetesen, mekkora az érdeklődés a könyvükre, hány példányt érdemes belőle nyomtatni, mennyire piacképes.

Ahelyett, hogy milliókat kockáztatnál magánkiadásban, egy profi előrendelési kampány lehetőséget nyújt arra, hogy előzetes piackutatást végezz. Ha a kampány sikeres, nem a saját tőkédet kell kockáztatnod a kiadásnál, hanem az előzetes megrendelésekből finanszírozod a könyved megjelenését. Ha nem sikeres a kampány, azzal sem vesztesz.

A könyves közösségi finanszírozás kampányok itthon sem ismeretlenek, de egy hasonló vállalkozás csak tudatos tervezéssel lehet célravezető. Át kell gondolnod hozzá a támogatói szinteket, a kísérő tárgyakat, az árképzést, az arculatot, a marketinget.

Nyújts az olvasóidnak különleges élményt!
Segítek megtervezni a regényed közösségi finanszírozás kampányát, hogy az olvasóid úgy érezzék, részesei akarnak lenni a könyved születésének, és lelkesen támogatnak majd.

MIT VÁRHATSZ A SZOLGÁLTATÁSTÓL:
o előzetes konzultáció során igyekszem minél többet megtudni regényedről és rólad íróként, hogy olyan kampányt tudjunk felépíteni, amely remekül tükrözi a történetet;
o felmérem a meglévő írói platformjaidat, kidolgozok a kampányhoz egy kommunikációs és közösségi média stratégiát;
o segítek a támogatói szintek kialakításában és az árképzésben;
o segítek a kampányszöveg megírásában, javaslatokat teszek a képes anyagokra és az arculatra;
o tippek influenszermarketinghez;
o ötletek a vizuális arculathoz, a regényedhez tartozó promóciós anyagokhoz, kísérő (merch) tárgyakhoz (ezek különösen fontosak a hasonló kampányoknál);
o igény esetén sajtóanyag (media kit) összeállítása,
o javaslat a hirdetési stratégiára.

A közösségi kampány tervezés szolgáltatás ára 95.000 Ft.

Tartalmaz 2 konzultációs alkalmat, a végén pedig kapsz egy összefoglaló leírást a legfontosabb pontokról, amiket megbeszéltünk.

író szerkeszti a regényét

Browse course by recipes​

Dolor vitae congue purus mi imperdiet aliquam ultrices nunc.

Scroll to Top