Szeretnéd új szintre emelni az írói marketingedet?
Vegyél részt a Történetmesélő marketing íróknak online előadássorozaton, és tudd meg, hogyan szerezz olvasókat, és építs sikeres írói márkát a történetek erejével!

Úgy érzed, távol áll tőled szerzőként a marketing?
Népszerűsítsd a történeteidet örömmel, kreatívan!
Sok szerzőnek idegen a marketing világa, és nem tudja, hogyan vágjon bele.
Ez a képzés olyan alapokra épül, ami íróként eleve közel áll hozzád, és amiben már most is van tehetséged: a történetek megalkotására.
A marketingszakemberek már régóta tudják, hogy sokkal hatékonyabban lehet valamit reklámozni, ha bevetjük a történetmesélés erejét. Ezen a képzésen ebből a szempontból közelítjük meg a regénymarketinget, hogy hatékonyan tudd felépíteni az írói márkádat.
Ne hagyd ki ezt az egyedülálló képzést!
Az egyes előadások témái
Az online előadások 06. 26-től csütörtökönként 18:00 órától kezdődnek, körülbelül 2 óráig tartanak, majd a végén lehetőség lesz kérdezni is.
Az előadásokról felvétel készül, így ha valamelyiken nem tudsz részt venni, utólag megnézheted.
Az első előadáson az írói marketing alapjait vesszük át: hogyan képzeld el az ideális olvasódat és találj rá a célközönségedre, mik a legnépszerűbb csatornák a regények reklámozásához.
A 07. 03-án az archetípusok kerülnek sorra, amelyek remek alapot nyújtanak ahhoz, hogy felépíts egy önazonos szerzői márkát, amelyet az olvasóréteged kedvelni fog.
A 07. 10-én a legfontosabb történettípusokat vesszük át, amelyeket a marketing során használhatsz.
Az utolsó, 07. 17-én tartott alkalmon pedig megnézzük, hogy az addig tanult eszközökkel hogyan tudsz majd felépíteni egy sikeres közösségi média kampányt a regényedhez. Illetve kitérünk az előrendelési és közösségi finanszírozás kampányokra, amelyekkel akár előre összegyűjtheted a kiadási költségek jelentős részét.
A 4 előadás díja együttesen: 78.000 Ft
Jelentkezési határidő: június 22.
06. 26. 18:00 ÓRA
Könyvmarketing alapok és a történetek hatalma
o miért a történet a marketingszakemberek szuperfegyvere
a legjobb platformok könyvmarketinghez
o a célközönséged megtalálása és megszólítása
07. 03. 18:00 ÓRA
Írói archetípusok: az önazonos márkád megteremtése
o milyen archetípusok léteznek, és mi teszi őket vonzóvá
o hogyan építhetsz egységes márkát az archetípusoddal
o mit tegyél, ha nem találod az ideális archetípusod
07. 10. 18:00 ÓRA
Fő történettípusok a könyv-
marketingben
o hogyan mutasd be magad szerzőként
o milyen marketing történetekkel tudod megragadni az olvasókat
o hogyan beszélj izgalmasan az írásaidról
07. 17. 18:00 ÓRA
Egy sikeres regénykampány felépítése
o mikor és hogyan kezdj el beszélni a regényedről
o miképpen fűzd össze a marketing történeteket a kampány során
o hogyan gyűjts pénzt a kiadásra: előrendelési és közösségi finanszírozás kampányok


Szeretnél egyéni útmutatást is kapni?
Kérj az előadássorozat mellé kedvezményes KÖNYVMARKETING ELEMZÉS EXTRA szolgáltatást!
Ha az előadássorozat mellett szeretnéd, hogy egyénileg foglalkozzam veled, és felmérjük a jelenlegi marketing stratégiádat, valamint azt, hogy az előadáson tanultakat hogyan tudod a legjobban gyakorlatba ültetni, arra is van lehetőség.
A Könyvmarketing elemzés szolgáltatás akkor ideális neked, ha már vannak működő írói platformjaid (weboldal/blog, Facebook-oldal, Instagram, TikTok stb.), és tudni szeretnéd, hogyan teheted őket hatékonyabbá.
Itt személyesebb marketing tanácsadást kapsz, mivel a konzultáció előtt felmérem az összes alkotói felületedet, és javaslatokat teszek a fejlesztésükre.
MIT TARTALMAZ A FELMÉRÉS:
o szerzői márka elemzése és tervezése;
o szerzői honlap/blog felmérése;
o használt közösségi média platformok átnézése;
o ötletek további kreatív tartalmakhoz;
o meglévő marketing stratégia ellenőrzése, és további lehetőségek átbeszélése.
Ha megrendeled az előadássorozatot, csak most kérheted mellé 55.000 Ft helyett 40.000 Ft-ért a Könyvmarketing Elemzés EXTRA szolgáltatásomat.
Írók véleménye a szolgáltatásról
Karsa Tímea
„A könyvmarketing amilyen egyszerűnek tűnik, annyira nehéz. Bármilyen posztokkal és befizetésekkel próbálkoztam, semmi nem működött. Réka nagyon felkészült volt belőlem, és személyre szabott tippeket adott. Nem sajnálta tőlem az időt, és teljes mértékben ,,pályára állított”.”
L. K. Patrícia
„Tudtam magamról, hogy a könyvem/írói munkásságom marketingelése nem lesz egyszerű, mert számomra ez nem csak idegen terep, de olyan is, amit inkább nyűgnek érzek. Éppen ezért nagyon örültem, amikor megláttam, hogy Kozma Réka már nem csak regények szerkesztését vállalja, hanem marketingtanácsadást is. Réka kedves volt, sok mindenre rámutatott, ami meg sem fordult volna a fejemben, a kérdései elgondolkodtattak, és rájöttem, hogy nem feltétlenül kell tehernek éreznem a tartalomgyártást. Szóval hálás vagyok neki a segítségért!”
Makai Bálint
„Örök hála Emma ZR írónőnek, amiért ajánlotta nekem Rékát. Alig pár óra alatt több tanácsot és tippet kaptam, mint meg nem nevezett kiadómtól egy év alatt.
A konzultáció világos, tömör és érthető volt, és ami még jobb, hogy személyre szabott. Bevallom, nem könnyű feladatok elé állított, de ugye veríték nélkül nincs eredmény. 🙂 Minden írónak, legyen az kezdő vagy profi, bátran tudom ajánlani Rékát.”

Az előadóról
KOZMA RÉKA közel 10 éve dolgozik könyvpiacon. Szerkesztőként együttműködött kiadókkal és szerzői kiadást választó írókkal. Miután a digitális tartalommenedzser diplomát szerzett, tanácsadóként szerzőknek segít felépíteni a saját marketingstratégiájukat, hogy sikeresen juttassák el a történeteiket az olvasókhoz.
GY.I.K.
Érdemes akkor is jelentkezni az előadásokra, ha még nincsenek kiadott regényeim és íróként közösségi média jelenlétem?
Igen, azért is, mert ma már sok kiadó nem csak a kézirat minőségét veszi figyelembe, hanem azt is, hogy a hozzájuk jelentkező íróknak van-e közösségi média jelenléte.
Ma már minden szakember azt javasolja, hogy publikálás előtt kezd el már építeni az írói márkádat, így ezek az előadások akkor is hasznosak lesznek neked, ha kezdő író vagy.
Mindegyik előadáson szeretnék részt venni, de az egyik időpont nem biztos, hogy jó nekem.
Rögzítésre kerülnek az előadások, így utólag el tudom küldeni, ha az egyikről lemaradtál.
Érdemes kérnem úgy a Könyvmarketing elemzés EXTRA szolgáltatást, ha még nem indítottam el az írói platformjaimat?
Mivel ez a szolgáltatás kifejezetten a meglévő írói platformok elemzésére épül, így ha még nincsenek legalább pár hónapja működő platformjaid, inkább a Marketing konzultációt ajánlanám, aminek keretében szintén tudok segíteni az első lépésekben.
Ha megrendelem az előadássorozat mellé a Marketingelemzés EXTRA szolgáltatást, azt meddig vehetem igénybe?
Ha az előadássorozat mellé megrendeled a Marketingelemzés EXTRA szolgáltatást, azt az előadásokat követően október 31-ig tudod kérni tőlem kedvezményes áron.
Október 31. után már csak teljes áron kérhetsz tőlem marketingelemzést.